niedziela, 30 czerwca 2013

Kolejna porcja zaproszeń

Ostatnio zaniedbałam troszkę bloga. Dawno już powinnam zamieścić zdjęcia zaproszeń, które wykonałam jakiś czas temu. Czynię to więc dzisiaj w pochmurną i leniwą niedzielę.
Zaproszenia utrzymane są w podobnym klimacie i kolorystyce, co poprzednie i wykonane z materiałów zakupionych na szybko, czyli kartka tzw. skóra i połyskująca złota oraz tasiemka w kolorze ecru.


Pierwsze z moich zaproszeń jest bardzo proste, zobaczcie:


zaproszenie jest "przepasane" tasiemką, na którą nakleiłam różnej wielkości kwadraty wycięte z kartek.
Na samej górze jest połyskująco-złota karteczka z imionami i wykończona złotawym dżetem.
W środku, również na złotawej kartce, wydrukowałam tekst:


Kolejne dwa zaproszenia ozdobiłam, ulubioną przeze mnie, kokardką.
Pierwsze z nich ma kokardkę z prawej strony zaproszenia i prezentuje się następująco:


Po otwarciu zaproszenia kokardka jest widoczna przy tekście zaproszeń:


Drugie zaproszenie posiada taką samą kokardę u dołu:

i po otwarciu wygląda tak:


Istnieje oczywiście możliwość zmiany czcionki, koloru kartek czy tasiemek. Mimo tak małych zmian zaproszenia mogą wtedy wyglądać równie ciekawie, a zarazem nieco inaczej.





W minionym tygodniu dotarły do mnie, zamówione w Internecie, ciekawe kartki imitujące koronkę, tasiemki w odcieniach błękitu, lawendy i intensywnego bordo. Nadchodzący tydzień zapowiada się więc intensywnie twórczo, czym oczywiście pochwalę się z Wami :)

A tymczasem życzę spokojnego niedzielnego wieczorku!

1 komentarz:

  1. Piękne te zaproszenia :) Pokaż Kasi co tam jeszcze skrywasz w swoich zakamarkach ;) Ps. Widziałam zawieszki Moni :) Przecudowne. Sama myślę nad czymś podobnym :)) Zgłoszę się jak już obmyślę nowy image do pakowania zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń