piątek, 5 lipca 2013

Cudeńka dla "Sercem Malowane"

Witajcie!

Mijający tydzień upłynął mi bardzo pracowicie. Zostałam poproszona przez Monikę o wykonanie pewnych dodatków do Jej nowo otwartego sklepiku  internetowego "Sercem Malowane" (zapraszam tutaj na zakupy)
I tak oto powstały zawieszki, które będą dołączane do każdego produktu zakupionego w, wyżej wymienionym, sklepiku. Zawieszki te miały być proste, skromne, a jednocześnie oryginalne. Myślę, że udało mi się sprostać wymaganiom Artystki. 


 Do ich wykonania wykorzystałam twardy, szary papier i tasiemki o szerokości 0,5 cm.
Jedne ozdobiłam kokardką, inne perełkowymi serduszkami. 


Tak zawieszka prezentuje się na jednej z prac Moniki:

Dodatkowo wykonałam ozdobne bony upominkowe, które będzie można zakupić w "Sercem Malowane". Bon taki składa się z uroczego pudełeczka, w którym ukryta jest karteczka z "prezentem"

Wersja błękitna:


  i wersja metaliczno - srebrna:




Pudełeczka te mogą mieć również inne zastosowanie - jako oryginalne zaproszenia ślubne, podziękowania dla Rodziców czy życzenia urodzinowe. Są na tyle pojemne, że w środku, oprócz karteczki z tekstem, zmieści się także jakiś drobiazg: ozdobny kamyczek, piórko czy nawet cukiereczek :)

Na koniec jeszcze coś na ząb :), czyli sałatka, która umiliła nam wczorajsze spotkanko. Monisiu, dziękuję za piękne zdjęcia do mojego dzisiejszego posta :*


Żegnam się z Wami słonecznie i zapraszam już w poniedziałek, kiedy to pochwalę się "prezentami", które wykonałam dla naszych Przyjaciół z okazji Ich jutrzejszego Ślubu :)
Ach, będziemy się bawić na całego!
Pa!



2 komentarze:

  1. Kasiu, ja jestem zachwycona Twoimi wytworkami handmade. Właśnie o coś takiego mi chodziło! Doskonale zrozumiałaś, co miałam na myśli i stworzyłaś coś, co znakomicie odzwierciedli mnie i moje prace. Dziękuję Ci z serca! Mogę sobie tylko wyobrazić, ile trudu trzeba było w to włożyć. Ja bym nie miała tyle cierpliwości! Podziwiam, gratuluję, i będę polecać innym;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Monisiu, dziękuję Ci bardzo! :* Nie tylko za komentarz czy fotki, ale przede wszystkim za wiarę we mnie i mobilizację do działania :)

    OdpowiedzUsuń