wtorek, 9 lipca 2013

Prezenty ślubne

Witam w upalny wtorek!

Obiecałam napisać w poniedziałek, ale po TAKIM weselu trzeba było solidnie odpocząć. Wczorajszy dzień był dla mnie tak błogim i słodkim lenistwem po 2. dniowych szaleństwach, że nie miałam nawet siły wyklikać postać. Dziś nadrabiam więc zaległości. 

Chciałam Wam pokazać kartkę ślubną, którą wykonałam dla wyjątkowej Pary Młodej - Sylwii i Benka. Do jej zrobienia użyłam białego papieru wizytówkowego w delikatne prążki oraz kolorowej kalki technicznej w odcieniu srebra i z wzorami serc. 
Zobaczcie zresztą sami:


Na biały cieniutki sznureczek nawlekłam kilka perełek, które zdobią przód karteczki, jak i jej środek:


Perełek tych nie przyklejałam do papieru, w związku z tym odwracając kartkę w różne strony,
zmieniały swoje położenie, co dodawało jej dodatkowego uroku.





Pokazuję Wam tę karteczkę, gdyż jej wzór można również zastosować do wykonania zaproszenia ślubnego. Jak zawsze, istnieje możliwość zmiany koloru i faktury papieru wizytówkowego, kalki technicznej (a tej jest ogromny wybór kolorów i wzorów) czy samych perełek.
Mam nadzieję, że spodobała się Państwu Młodym, jak i Wam, Drodzy Czytelnicy :)

Dodatkowo chciałam podarować Młodym jakiś oryginalny upominek, który byłby dobrą pamiątką. Długo zastanawiałam się czy ma to być ich portret z czasów narzeczeństwa, czy ikona, czy może inny obraz zakupiony oczywiście w Sercem Malowane. Obawiając się jednak o powtarzalność prezentów postanowiłam dać Małżeństwu możliwość wyboru prezentu pamiątki. Idąc za tą myślą, wykonałam dla Nich bon upominkowy do wykorzystania w sklepiku Moniki. 


Bon ten mieści w środku karteczkę z "prezentem" opieczętowanym przez właścicielkę "Sercem Malowane"
jako znak, że Artystka akceptuje zakup w Jej sklepiku.


Mam nadzieję, że Państwo Młodzi, szybko skorzystają z prezentu :)


Pudełeczko ukrywające bon upominkowy, może być także prezentem urodzinowym lub ślubnym zawierającym np. banknot pieniężny czy drobny upominek - moim zdaniem wygląda to ciekawiej niż zwykła kartka z życzeniami.

Jeśli komuś z Was podobają się moje prace - piszcie :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :*



1 komentarz:

  1. Pewnie, że się podobają Kasiu, zawsze i wszędzie! Śliczna jest ta kartka, motyw z perełkami na sznureczku rewelacyjny, zdjęcia coraz lepsze, a estetyka prac jak zawsze powalająca! I znów mnie ubiegłaś, Kochana:) Ja zwlekam jakoś z tymi bonami, dawkuję wszystko powoli:) Ale, o ile się zorientowałaś, zawieszki już są na pierwszej stronie sklepiku:) Wygląda to pięknie i zachęcająco!:)

    OdpowiedzUsuń