niedziela, 19 października 2014

Zaproszenia ślubne Beatki i Łukasza

Dzień dobry!

Po bardzo długim czasie milczenia, wynikającym z małych problemów technicznych, melduję się na blogu. Informuję, że przez ten czas absolutnie nie leniuchowałam i nadal jestem aktywna w temacie karteczek - zatem można śmiało zamawiać!





Dziś prezentuję zaproszenia ślubne i cały zestaw dodatków weselnych, jakie wykonałam dla Beatki i Łukasza, którzy już jutro będą obchodzić swoją okrągłą "rocznicę" pierwszego miesiąca po ślubie.
Młoda Para wymarzyła sobie, aby ich dekoracje weselne były utrzymane w kolorze zieleni. Poprosili mnie zatem, aby także zaproszenia posiadały taki akcent. Moim zdaniem  był to genialny wybór. Zaproszenia prezentują się następująco:


 


Bazę podstawową tego zaproszenia stanowił biały papier o strukturze "tkanina lniana", dół zaś to papier-koronka również w kolorze bieli. Całość opasana jest zieloną tasiemką 12 mm 




 Środek zaproszenia:




 Tekst zaproszenia, wybrany przez Narzeczonych - spośród nadesłanych przeze mnie przykładów:





 Para Młoda zamówiła również, utrzymane w tym samym tonie, karteczki na kołocz:





których "uzbierała się" niemała liczba:












Wykonałam również kilka zawieszek, które były ozdobą tzw. kolorowych alkoholi na weselu























Dopełnienie całości kompletu stanowiły winietki:




















Beatka i Łukasz byli bardzo zadowoleni z końcowego efektu, a mnie było niezmiernie miło tworzyć coś wyjątkowego dla tak wyjątkowej i sympatycznej Pary. Współpraca z Nimi to czysta przyjemność!


Jeśli macie w głowie pomysł na jedyne i niepowtarzalne w swoim rodzaju zaproszenia ślubne, utrzymane w nietypowej kolorystyce - piszcie śmiało. Chętnie wykonuję próbki nie tylko zaproszeń, ale cały zestawów. Dzięki temu będzie mogli zobaczyć na żywo, jak prezentują się Wasze "marzenia" i wybrać coś spośród nadesłanych wzorów. Jestem otwarta na wszelakie sugestie! Po dokonaniu u mnie zamówienia, wysyłam na mejla przykłady tekstów zaproszeń, aforyzmów, cytatów czy tekstów na zawieszki - a posiadam ich sporą ilość.

Zapraszam serdecznie do kontaktu! 
GG 4286297 lub kati180@wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz