niedziela, 16 lutego 2014

Zaproszenia ślubne z perełkami

Cześć!

Niedawno wykonałam kolejną porcję zaproszeń na tegoroczne, czerwcowe wesele. Przyszła Para Młoda, spośród różnych przedstawionych przeze mnie wzorów, wybrała TEN swój :)
Oto on:










Zaproszenia wykonałam z papieru wizytówkowego "kropki" ecru, papieru transparentnego "złote serca" oraz przyozdobiłam białym sznureczkiem z nawlekanymi perełkami.















Środek zaproszenia:

 







Do każdego zaproszenia jest dołączona karteczka z prośbą dotyczącą prezentów:







Bardzo przypadł mi do gustu cytat, który Narzeczeni wybrali do zaproszeń:




 













Podobne zaproszenie można wykonać również na Pierwszą Komunię Świętą, zmieniając jedynie kolor papieru transparentnego "złote serca", na inny, nieco stonowany. Wszelaka dowolność w zmianie mile widziana. Zainteresowanych proszę o kontakt na e-mail: kati180@wp.pl. Chętnie doradzę i wykonam zaproszenia czy też kartki według Waszych pomysłów.

Buziaki :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz